Sebastian Vettel

惚れてます(笑)
セブくんホームページ/

Kamui Kobayashi

必ずやってくれるぞっ
可夢偉ホームページ

Kimi Raikkonen★Nico Rosberg

かむばっくぷり~ずKIMI~ 王子Nicoも頑張れっ★
おやぢはこんなヤツです『プロフ2』

スポンサーサイト

Posted by おやぢ幸栄 on --.-- スポンサー広告

メルセデス HPより オーストラリアGPプレビュー

Posted by おやぢ幸栄 on 20.2010 Nico Rosberg   0 comments   1 trackback
Tag :Nico-Rosberg MERCEDES-GP Michael-Schumacher Fernando-Alonso Kimi-Raikkonen
オーストラリアのグランプリプレビュー - AUSTRALIAN GRAND PRIX PREVIEW
AUSTRALIAN GRAND PRIX PREVIEW
オーストラリアのグランプリプレビュー
Posted: Friday 19 March 2010 at 11:49
掲示しました:11:49の2010年3月19日金曜日
The second race of the 2010 Formula One season will take place in Melbourne, Australia on Sunday 28 March. Albert Park, a street circuit which uses the public roads surrounding the man-made Albert Park lake just south of Melbourne city centre, hosts the Australian Grand Prix which is always one of the most atmospheric races on the calendar.
2010 のフォーミュラワンシーズンの第2のレースは、メルボルン(3月28日日曜日のオーストラリア)で行われます。アルバート公園(ちょうどメルボルン都心で南から人工アルバート公園湖を囲んでいる公道サーキット)は、常にカレンダーの上で最も大気のレースのうちの1つであるオーストラリアのグランプリを主催します。

NICO ROSBERG
ニコロズベルグ
“The Australian Grand Prix in Melbourne has always been a successful race for me. I have been in the points for my last three races and had my first podium finish there in 2008 when I finished third. Melbourne is a great city so I really enjoy visiting and the Albert Park street circuit is exciting. It’s quite a challenging track as the public roads are always dirty to begin with and there are a lot of bumps to negotiate. With the change in the time of the race last year, the low sun was one of the most difficult things due to the late afternoon start.”
「メルボルンでのオーストラリアのグランプリは、いつも僕にとってうまくいっていたレースでした。僕が3位になった2008年に私の最後の3つのレースのためのポイントにあって、最初の表彰台でした。メルボルンは巨大都市で僕は本当に行くのが楽しみです。そして、アルバート・パーク公道サーキットはおもしろいです。 公道が最初は常に汚れていて、多くのバンプもありとてもチャレンジングなトラックです。昨年レース時間の変更で、太陽の弱い、遅い午後からのスタートになり、最も難しいもののうちの1つでした。」
MICHAEL SCHUMACHER
ミハイルシューマッハ
“Australia has always been one of the highlights on the Formula One calendar and this has never changed for me in all my years of competing. As in previous times, I arrived on the continent quite early and have spent some nice days training, adapting and relaxing in order to be fit and rested for the race weekend. I have a lot of good memories from Melbourne and most of the time, we saw interesting races there. I am very happy with the outcome of the season opener in Bahrain. Sixth position was good for me, especially considering how few times I have driven an F1 car since my retirement. I am sure that Melbourne will help me to get into the rhythm even more and I am looking forward to it.”
「オーストラリアは常にフォーミュラワンカレンダーのハイライトのうちの1つでした、そして、これは競争する私のすべての年に私のためにこれまで変わりませんでした。前の時間の場合のように、私は全く早く大陸に到着して、訓練を受けて、適応して、合うためにくつろいで楽しい数日を過ごして、レース週末の間休みました。私にはメルボルンから多くの良い記憶があります、そして、ほとんど、我々は面白いレースをそこで見ました。私は、バーレーンでシーズン開幕戦の結果に、非常に満足です。6位は私によかったです。そして、特に私がどのようにほとんど時私の引退以来F1カーを運転しなかったかについて考えました。私はメルボルンが私がよりリズムにさえ入るのを援助すると確信します、そして、私はそれを楽しみにしています。」

ROSS BRAWN
ロスブラウン
“The team did a good job in Bahrain but we accept that we were not competitive enough and that we have work to do to close the gap to the leaders. I was very pleased with the performance of Nico and Michael and the way that they worked together to provide clear and consistent feedback to develop the car over the weekend. Whilst our car is fundamentally strong, we have a development plan in place for the next few races which should bring the required performance improvements to compete at the front. Looking ahead to the next two races, the Australian Grand Prix is always a popular race with the teams and the fans so we hope to see a more exciting race at Albert Park next weekend. We then head to Malaysia for the home race of our title partner PETRONAS. With an exciting programme of activities scheduled at the PETRONAS Pit Pulse fan zone in Kuala Lumpur, it will be a busy and enjoyable fortnight for the team.”
「チームはバーレーンで良い仕事をしました、しかし、我々には十分な戦闘力がなかった。そして、我々にはリーダーに隙間を閉めるためにする作業があることを認めます。私は、ニコとマイケルの能力と彼らが週末にクルマを開発するために明瞭で一貫したフィードバックを提供するために一緒に働いた方法に非常に満足しました。我々の車が基本的に強い間、我々は発展を適所に、正面で競争するために必須のパフォーマンス改善をもたらさなければならないここ数レースに対して計画を立ててもらいます。前を次の2つのレースに目を向けて、我々が次の週末アルバート・パークでよりエキサイティングなレースを見ることを望むように、オーストラリアのグランプリは常にチームとファンとの人気があるレースです。我々は、それから我々のタイトルパートナーPETRONASのホームでのレースのために、マレーシアに向かいます。クアラルンプールのPETRONAS Pit Pulseファン地帯で予定されている活動の刺激的なプログラムで、チームのための忙しくて楽しい二週間です。」

NORBERT HAUG
ノーバートハウク
“The forthcoming Australian Grand Prix at Melbourne’s Albert Park is the first of two races within eight days. The layout of the traditional race track in Melbourne, which will host its 15th Formula One World Championship race since 1996, is quite different to Bahrain where the season-opener took place. I expect quite a challenging race for us. The base of our car is good and the team is working hard and focused to achieve the next development steps. It will take some time to close the gap but we will definitely close it sooner rather than later. Our spirit is first-class and the whole team is looking forward to the race weekend in Melbourne.”
「メルボルンのアルバートパーク、この次のオーストラリアのグランプリは、8日以内の2つのレースで最初のものです。メルボルン(それは1996年以降その15 回目のフォーミュラワンWorldチャンピオンシップレースを主催します)の伝統的なトラックのレイアウトは、シーズン開幕戦が起こったバーレーンと、全く異なります。私は、我々のためにとても挑戦的なレースを予想します。我々の車の基部はよいです、そして、チームは一生懸命に働いていて、次の発展ステップを成し遂げるために焦点に集まりました。隙間を閉めることはかなりの時間がかかります、しかし、我々は後でよりむしろよりすぐにそれを確かに閉じます。我々の精神は最高級です、そして、全チームはメルボルンでレース週末を楽しみにしています。」

ちなみに・・・
ミハイルシューマッハは、ファン調査のトップに立ちます - MICHAEL SCHUMACHER TOPS FAN SURVEY
MICHAEL SCHUMACHER TOPS FAN SURVEY
ミハイルシューマッハは、ファン調査のトップに立ちます
Posted: Friday 19 March 2010 at 16:07
掲示しました:16:07の2010年3月19日金曜日
In an international survey of motor racing fans on behalf of F1 Racing magazine, LG Electronics and FOTA (the Formula One Teams Association), Michael Schumacher came out top of the favourite Formula One driver category.
F1 Racing誌(LG ElectronicsとFOTA(フォーミュラワンTeams協会))に代わってのモーターレースファンの国際的な調査に、ミハイルシューマッハは出ました。大好きなF1ドライバーカテゴリーのトップ。

The seven-time Formula One World Champion received 19.5% of the votes, with Fernando Alonso (9.7%) and Kimi Räikkönen (7.2%) in second and third places.
フェルナンド・アロンソ(9.7%)と、キミ・ライコネン(7.2%)が2位と3位で、7回のフォーミュラワンWorld Championは、票の19.5%を受けました。

Around 90,000 Formula One fans from over 180 countries took part in the survey.
180カ国以上からのおよそ90,000人のフォーミュラワンファンは、調査に参加しました。 
スポンサーサイト


  • password
  • 管理者にだけ表示を許可する

trackbackURL:http://yukiejuly21.blog14.fc2.com/tb.php/188-4145b019
  昨日、メルセデスGPのHPよりプレビュー掲載しましたが・・・やっぱり翻訳が ニコロズベルグ (おやぢ翻訳) 「メルボルンでのオ...

このブログの成分は…

Blogramマークを『ポチッ』すれば成分がわかります☆ 結構おもしろいかも?

blogram投票ボタン

良かったら『ポチッ』してください(笑)

Twitter-フォロー大歓迎(*^_^*)


Sebastian Vettelサポートしてます★

F1 Countdown

リンク

予約しました☆

全記事表示リンク

検索フォーム

ユーザータグ

Paul-Di-Resta TOYOTA USF1 Photo Lewis-Hamilton Sebastian-Bourdais Ralf-Schumacher Jérôme ESP F1-Gate.com PlanetF1 片山右京 Virgin-Racing Romain-Grosjean Jaime-Alguersuari 2010F1GP David-Coulthard Nico-Hulkenberg Jarno-Trulli F1通信 Bruno-Senna Sebastien-Buemi Flavio-Briatore PressConference Narain-Karthikeyan Michael-Schumacher カンポス Nicole-Scherzinger Ross-Brawn Vitaly-petrov Renault ToroRosso Hispania-Racing OfficialFormula1 Keke-Rosberg 動画 F1-Life 小林可夢偉 Ferrari イベント BBC-SPORT Alain-Prost ESPN-F1 Lotus Felipe-Massa Juan-Pablo-Montoya Jérôme-d'Ambrosio Jean-Todt Kimi-Raikkonen Sergio-Perez Jenson-Button MERCEDES-GP Robert-Kubica 日本GP Nico-Rosberg AUTOSPORTweb Vitantonio-Liuzzi Heikki-Kovalainen WRC d'Ambrosio Hispania GPUpdate.net F1通信 Peter-Sauber Gerhard-Berger :2010F1GP 雑誌 Seb'sdiary :F1-Gate.com 佐藤琢磨 Fernando-Alonso Williams autosport.com 鈴鹿 Felope-Massa 可夢偉Blog Fairuz-Fauzy Pedro-de-la-Rosa Ayrton-Senna Luca-Badoer Bild superGT 日本GP RALLY-PLUS.NET MercedesGP Sauber RedBull Sebstian-Vettel 鈴木亜久里 Vitaly-Petrov Motorsport.com Sauber Nelson-Piquet-Jr F1トップニュース Lucas-di-Grassi HONDA oto Rubens-Barrichello BMW Q&A ステファン 脇坂寿一 Adrian-Sutil N-F1 Giancarlo-Fisichella Mark-Webber セブパパ Nick-Heidfeld 2011F1GP Timo-Glock Race-of-Champions 山本左近 Christian-Horner McLaren Mika-Hakkinen オモシロPhoto 中島一貴 Force-India Adrian-Newey 

カレンダー

07 | 2017/08 | 09
- - 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 - -

プロフィール

おやぢ幸栄

Author:おやぢ幸栄
趣味であるF1ネタや、日常のことetc★ あくまでも個人的見解ですので悪しからず…


おやぢの好きな~
~ドライバー~
 ★Sebastian Vettel (キャラ含め、才能あるから注目してたら、いつの間にかLovely SEB君。。。ハマりました(笑)完全にハマってます。。。)
 ★小林 可夢偉 (今や日本のモタスポを背負って立つ男と言っても過言ではない!2010年の鈴鹿ではまぢ泣きました!可夢偉の表彰台を夢見る今日この頃)
 ★Nico Rosberug (“自分のこと男前って絶対自負してる!”と思い、初めはキライな方だったのに、2009年鈴鹿のパレードでノックダウンされた(笑))
★Kimi Raikkonen (ラリー転向で寂しい(T_T)ちなみにマクラーレン時代の走りの方が好き)
~ミュージシャン~
  ★最近プッシーキャットドールズにハマってます♪ワタクシ下手にダイエットDVD見るよか動きます(笑)
  Nicole綺麗よね~

アクセスランキング

[ジャンルランキング]
スポーツ
873位
アクセスランキングを見る>>

[サブジャンルランキング]
カート・レーシング
5位
アクセスランキングを見る>>

★ありがとうございました★

          あなたは

                            人目の訪問者様です
コメントを残して頂けると嬉しいです★

ブロともになりませんか?申請フォーム

